18 лютого 2016 року в залі засідань управління освіти, молоді та спорту відбулось засідання вчителів фізики та астрономії.
Харибін К.А, вчитель фізики Надеждівського НВК, поділився з колегами власним досвідом роботи з використання традиційних засобів ІКТ та змішаного навчання. Виділив компоненти змішаного навчання -це компонент традиційної прямої особистої взаємодії учасників освітнього процесу, компонент інтерактивної взаємодії, опосередкованого комп'ютерними телекомунікаційними технологіями та електронними інформаційно-освітніми онлайн ресурсами, а також компонент самоосвіти. Наголосив на тому, що при змішаному навчанні необхідно перейти від трансляції знань до інтерактивної взаємодії з учнями, сприятливому конструюванню учнями власних знань. Також зупинився на двох найбільш популярних технологіях («Перевернутий клас» та «Зміна робочих зон») та у чому переваги кожної з них.
У другій частині засідання всі педагоги долучилися до обговорення питання яким же повинен бути сучасний
...
Читати далі »