Головна » 2019 » Серпень » 6 » Орієнтовний перелік питань конкурсу на посаду практичного психолога комунальної установи “Інклюзивно-ресурсний центр”
09:10
Орієнтовний перелік питань конкурсу на посаду практичного психолога комунальної установи “Інклюзивно-ресурсний центр”

Додаток 1 до наказу по КУ «ІРЦ» ЛРР

від 06.08.2019 01-20/06

Орієнтовний перелік питань

конкурсу на посаду практичного психолога комунальної установи “Інклюзивно-ресурсний центр”

Лозівської районної ради Харківської області

Орієнтовний перелік питань для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду практичного психолога, вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога, вчителя лікувальної фізкультури комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» зі знання законодавства у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами

  1. Законодавство України у сфері інклюзивної освіти.

  2. Концепція розвитку інклюзивної освіти.

  3. Основні завдання інклюзивної освіти.

  4. Конституційне право на освіту.

  5. Право дітей з особливими освітніми потребами на освіту у Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» (ст.6 п.1, ст. 8 п.3, ст. 21), «Про дошкільну освіту» (ст.4, ст.12 п.3, ст.14 п.2).

  6. Визначення поняття: інклюзивне навчання, інклюзивне освітнє середовище, особа з особливими освітніми потребами, Індивідуальна програма розвитку особи з особливими освітніми потребами.

  7. Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах (постанова Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 №872 зі змінами). . Діє з ... постановою Кабінету Міністрів України від 09.08.2017 р. N 588).

Орієнтовний перелік питань для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду практичного психолога, вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога, вчителя лікувальної фізкультури комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр з основної діяльності ІРЦ

  1. Нормативно-правові документи, які регламентують комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр»).

  2. Правовий статус ІРЦ.

  3. Основні завдання діяльності ІРЦ.

  4. Порядок організації та проведення комплексної оцінки дітей: первинний прийом батьків.

  5. Проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини.

  6. Порядок узагальнення результатів комплексної оцінки.

  7. Повторна комплексна оцінка дитини.

  8. Організація надання психолого-педагогічної допомоги дитині з особливими освітніми потребами.

  9. Вимоги до фахівців ІРЦ.

  10. Напрями комплексної оцінки фахівцями ІРЦ

Орієнтовний перелік питань для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду практичного психолога, вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога, вчителя лікувальної фізкультури комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» зі знання основ спеціальної педагогіки

  1. Сутність та класифікація порушень психофізичного розвитку.

  2. Загальна характеристика основних груп дітей з особливими потребами. Причини виникнення порушень розвитку.

  3. Особливості розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).

  4. Навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).

  5. Особливості розвитку дітей із затримкою психічного розвитку.

  6. Навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.

  7. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.

  8. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями слуху (глухих та зі зниженим слухом).

  9. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями зору (сліпих та зі зниженим зором).

  10. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з розладами аутистичного спектра.

  11. Психолого-педагогічна допомога дітям з порушеннями емоційно-вольової сфери.

  12. Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.

  13. Психолого-педагогічна допомога дітям з особливими освітніми потребами.

  14. Сучасні уявлення про порушення у розвитку дітей. Загальні проблеми психодіагностики порушень у розвитку. Загальна характеристика сучасної системи надання послуг для дітей з особливими освітніми потребами.

  15. Фактори, які у пренатальний період приводять до порушень психофізичного розвитку дитини.

  16. Фактори, які у натальний та постнатальний період приводять до порушень психофізичного розвитку дитини.

  17. Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами (ІПР).

  18. Створення корекційно-розвиткового середовища та його роль у процесі навчання та виховання дітей з особливостями психофізичного розвитку.

  19. Порядок організації та проведення комплексної оцінки дітей щодо визначення особливих освітніх потреб.

  20. Умови організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами.

 

 

Переглядів: 47 | Додав: Fresh
КАТАЛОГ
Категорії
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Архів записів