Головна » 2016 » Лютий » 24 » Методичне ательє
11:34
Методичне ательє

Як змоделювати такий урок, після проведення якого учень не тільки збагатиться знаннями, а ще й осягне життєву мудрість?  Ключовою проблемою засідання групи вчителів української мови та літератури, яке відбулося 24 лютого 2016 року, стала наступна: «Сучасний інноваційний урок: кроки до вдосконалення методів та форм (моделювання уроків у 7 класі).

У процесі проведення заняття з педагогами керівник групи Харибіна Наталія Миколаївна  мала на меті опрацювати нормативно-правову базу з питань проведення ДПА  у 2015-2016 н.р.; акцентувати роботу групи на науково-методичних основах побудови сучасного уроку української мови та літератури в 7 класі, окреслити коло проблем та вказати на шляхи їх розв’язання; проаналізувати структуру викладу та змістову наповненість  матеріалів у підручниках з української мови та літератури у 7 класі; визначити рекомендації на подальшу творчу, ефективну, змістовну педагогічну діяльність.

Філологи взяли участь у фаховому тестуванні, методичній розвідці, заповнили рефлексійні анкети. Доповіді, пропозиції, зауваги учасників заходу Мамай Л.Ю., Терехової А.М., Лихвар П.Д., Харибіної Н.М.  були змістовними, методично наповненими й актуальними. Усі члени групи поділилися досвідом викладання української мови та літератури в 7 класі, тож результатом колективної творчої діяльності стала модель інноваційного уроку для семикласників.

Переглядів: 219 | Додав: Fresh
КАТАЛОГ
Категорії
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0