Головна » 2019 » Серпень » 20 » Готуємося до нового навчального року
09:59
Готуємося до нового навчального року
  1. Лист МОН № 1/11-5966 від 01.07.19 року

«Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році» http://ru.osvita.ua/legislation/Ser_osv/65024/

  1. Лист МОН № 1/9-419 від 02.07.19 року

«Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2019/2020 навчальному році»

  1. Лист МОН № 1/9-409 від 26.06.19 року

«Щодо організації інклюзивного навчання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році»

4.НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ КУРСІВ ЗА ВИБОРОМ ФАКУЛЬТАТИВІВ

https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-kursiv-za-viborom-fakultativiv

  • Допоможуть зорієнтуватися у виборі програм, підручників

1.Лист МОН від 10.06.2019 № 19-365

«Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 20192020 навчальному році»

2.Стан забезпеченості учнів Лозівського району основними підручниками у 2019-2020 н.р. станом на 01.09.2019 року

 

Клас

ЗНЗ з українською мовою навчання,%

ЗНЗ з російською мовою навчання,%

Разом

1

100%

 

100%

2

78%

 

78%

3

98%

 

98%

4

100%

 

100%

Середній % забезпеченості

94%

 

94%

5

100%

 

100%

6

100%

 

100%

7

92%

 

92%

8

100%

 

100%

9

100%

 

100%

Середній % забезпеченості

98%

 

98%

10

100%

 

100%

11

100%

 

100%

Середній % забезпеченості

100%

 

100%

Разом

97%

 

97%

 

3. Інвентаризація бібліотечного фонду підручників закладів освіти Лозівського району станом на 01.09.2019 року.

4. Розподіл підручників для учнів 2, 6, 11 класів на 2019/2020 навчальний рік.

 

  • Перелік актуальних освітніх питань

для розгляду на педрадах, нарадах, ШМО.

  • Як залишити все старе у минулому і кардинально перейти до нового?

  • Як навчити педагогів із стажем працювати по-новому, знаходити підхід до сучасних учнів?

  • Національно-патріотичне виховання. Впровадження педагогіки партнерства. Обговорення програми соціально-емоційного та етичного навчання.

  • Як вмотивувати учня для навчання?

  • Як будувати демократичні стосунки?

  • Формування компетентностей учнів на засадах педагогіки партнерства.

  • Розвиток емоційного інтелекту, ненасильницька комунікація, фасилітація та коучинг в освіті, розвиток безпечного освітнього середовища, медіаграмотність

  • Вчитель-предметник у сучасному світі.

  • Взаємини «вчитель-учень».

  • Вчитель і громада.

  • Радість від навчання і робота без методички

  • Як змінити ставлення до школи, як долучити до неї батьків, повернути культ навчання, урізноманітнити освітній процес?

  • Критерії та лінійка вимірювання показника "ХОРОША ЛЮДИНА"

  • Організація освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти.

  • Цінності, які нас об'єднують

  • Чи можна назвати 2019-2020 навчальний рік роком впровадження емоційного інтелекту?

  • Створення команди (вчитель, учень, батьки)

  • Реалізація інноваційних освітніх проектів, у яких би могла взяти участь маленька сільська школа...

  • Як залучити байдужих батьків до дітей, як достукатись до тих, кому " всі повинні" ....?

  • Як зростити Хорошу Людину.

  • Створення ситуації успіху для особливих дітей.

  • Нова українська школа у ритмі сьогодення.

  • Забезпечення /згідно Списку Мін.освіти/ виконання програми НУШ, особливо сільських шкіл.

  • Підвищення статусу вчителя у суспільстві

  • Можливість розширення співпраці ЗВО і ЗЗСО.

  • Створення позитивного освітнього простору, самоосвіта, успішна комунікація з батьками

  • Формування готовності вчителів, керівників закладів освіти до партнерської діяльності з органами місцевого самоврядування з метою створення нового Сучасного освітнього середовища.

  • Який вчитель потрібний дитині?

  • Нові технології у викладанні суспільних дисциплін.

  • Суспільство і діти

  • Основні засади демократичної школи. М'які навички :за чи проти? Інтеграція. Школа та громада.

  • Як педагог виховує школярів громадянами світу?

  • Дії адміністрації ЗЗСО, якщо батьки виявили бажання перевести дитину на домашнє навчання. Як це оформляється (документація)? Як ведеться класний журнал?

  • Які виклики освіти є пріорітетними для сучасної державної освіти?

  • Алгоритм розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти (моніторинг): організація, планування, вироблення методичних порад, прийняття освітніх рішень.

  • Як запровадити ефективні сучасні стратегії навчання в сільських малочисельних закладах?

  • Які проблеми актуальні для дошкільних закладів? Чи може батьківська спільнота змінити життя у дошкільних закладах і у своїй місцевій громаді?

  • Якісна освіта НУШ в середній школі(засоби реалізації).Можливі ресурси та поради для підготовки до ЗНО в школі,новинки?

  • Як правильно спроектувати роботу зі старшокласниками, щоб випускник дійсно "йшов у світ" хорошою людиною?

  • Класний керівник - старший товариш -- інформатор -- писарчук ?

  • Чи дійсно школі більше не потрібен медпункт? Учитель --- лікар ? Чи кожен повинен займатися своєю справою?

  • Професійне вигорання, шляхи підвищення зацікавленості учнів, цікава педагогічна рада, корисний інтернет, правильне та смачне харчування, стосунки між учителем та учнем

  • Як досягти балансу між новими викликами, які ставить життя перед випускниками школи, небажанням вчитися та вимогами ЗНО/ДПА?

  • Розвантаження програми з математики, курси з робототехніки

  • Продовження реформи відповідно до Концепції НУШ, прийняття Закону про повну середню освіту, повноваження органів управління освітою та ДСЯО, сертифікація вчителів, дефіцит державної субвенції на оплату праці вчителям через її недосконалий формульний розрахунок, оптимізація шкільної мережі, наповнюванісь класів (нижня межа), поділ на групи при вивченні окремих предметів.

  • Які цікаві форми організації методичної роботи можна втілити в освітньому закладі?

  • Що буде з класами «Інтелект України» далі? Чи будуть вони продовжувати вчитись по спеціальній програмі у 5-ому класі, або вони перейдуть у формат НУШ?

  • Ранкові зустрічі.

  • Використання ліцензованого програмного забезпечення.

  • Профільні школи, продовження навчання дітьми після закінчення 9-го класу, продовження НУШ, реформа освіти.

  • Чи можливо зробити поділ класу на групи ( якщо наповнення 28-30 учнів) для вивчення предметів природничого циклу?

  • Як надавати якісні освітні послуги в умовах опорної школи та філій?

  • Сучасні тенденції виховання учнівства, методичні рекомендації з виховної роботи на 2019-2020 н.р.

  • Співпраця педагогічних колективів малокомплектних шкіл в умовах децентралізації

  • Як можна уникнути постійного оцінювання на уроках

  • Як сучасно викладати іноземні мови

  • Ефективні шляхи подолання булінгу в школі

  • Поєднання позашкільної освіти та шкільної, налагодження співпраці

  • Кадрове забезпечення закладів освіти, зарплата

  • Ідеальне робоче навантаження для колективу, що потрібно для успішного його розвитку

  • Як розставити пріоритети та визначити акценти освітньої програми закладу, та стратегії розвитку освіти громади?

  • Освіта сталого розвитку для дошкільнят. Методи та прийоми застосування на практиці.

  • Атестація чи сертифікація. Нові можливості у підвищенні кваліфікації для освітян.

  • Як змінити свій заклад освіти та визначити його місію, візію та стратегію розвитку?

  • Нові підходи навчання

  • Професійні компетентності вчителя

  • НУШ - 2 КЛАС! ЩО нове чекає нас!

  • Як раціонально спланувати поширення провідного досвіду серед колег?

  • Готовність педагогічного колективу до змін, як сформувати, як спонукати?

  • Які нові можливості для освітян у підвищенні кваліфікації? Більшість вчителів безвідмовно покладаються на ІППО в цьому питанні. Є безліч інших шляхів підвищення професійної майстерності.

  • Інклюзія

  • Сертифікація вчителів та нові правила підвищення кваліфікації

  • Які можливі альтернативні шляхи підвищення професійної кваліфікації?

  • Сучасні тренінгові програми НУШ, педагогічні проекти для вчителів середньої і старшої профільної ланки шкіл.

  • Підвищення мотивації дітей до навчання, зрощення відповідального батьківства, інноваційні форми і методи підвищення кваліфікації вчителів

  • Професійна компетентність педагога: мотивація, сучасні підходи до організації роботи з учителями.

30.08.2019 року відбудеться серпнева конференція

Наказ МОН № 798 від 10.06.19 року «Про проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020»

Номінації :

«зарубіжна література»

«історія»

«образотворче мистецтво»

«початкова освіта»

«хімія»

 

Переглядів: 39 | Додав: Fresh
КАТАЛОГ
Категорії
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Архів записів