Головна » 2018 » Березень » 14 » Будуємо простір освіченого вчительства
13:20
Будуємо простір освіченого вчительства

Методична платформа за темою «Результати ДПА, ЗНО, україномовних конкурсів – потужний інструмент зворотного зв’язку навчання» відбулася 14 березня 2018 року для вчителів української мови та літератури. Здійснений моніторинг проведених мовно-літературних конкурсів, виокремлені завдання словесників щодо закінчення навчального року, проведення ДПА та ЗНО; ретельний аналіз проведених додаткових занять по підготовці одинадцятикласників до ЗНО; змодельовані уроки української мови та літератури за методикою Авраменка О.М. дозволили учасникам зібрання створити віртуальний колаж учителя нової формації, агента змін, який спроможний вирішувати поставлені перед ним завдання.

Наголошувалося на тому, що ключовим виховним елементом стане приклад учителя, який покликаний захопити дитину.

Цього ж дня члени професійної групи «Педагог-майстер» вели дослідження у філологічній лабораторії, тема якої надзвичайно актуальна: «Практична спрямованість, наповнюваність професійного сайту, порталу; їх роль в особистістому зростанні педагогів».

Філологів знайомили з класифікацією веб-ресурсів, видами сайтів, блогів, порталів. Учителі вправлялися у наповненні сайту методичними наробками із власного досвіду роботи, удосконалювали навички співпраці у блозі.

Аналітичний ряд ідей «Яку назву матиме власний сайт (блог)?»; оnline-меседж « Конструюю власний веб-ресурс»; коло ідей (робота у блозі) «Актуальні питання новинного висвітлення» - все це склало практичну частину заняття.

Переглядів: 64 | Додав: Fresh
КАТАЛОГ
Категорії
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0