ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА

                                                                                                                                       

     Мета інклюзивної освіти – створення умов для особистісного розвитку дітей із особливими потребами, формування освітньо - розвивального середовища для них шляхом забезпечення психолого-педагогічного, медико-соціального супроводу.

     Завдання інклюзивної освіти:

·         запровадження інноваційних освітніх технологій у контексті форм інклюзивного навчання;

·         збереження і зміцнення морального і фізичного здоров'я вихованців;

·         різнобічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків і здібностей, формування інтересів і потреб;

·         виховання школяра як культурної і моральної людини з етичним ставленням до навколишнього світу і самої себе;

·         забезпечення права дітей із особливими потребами на здобуття загальної середньої освіти в умовах загальноосвіт­ніх навчальних закладів.

     Інклюзивне навчання базується на основі психолого-педагогічного вивчення потенціалу та особливостей розвитку дитини з особливими освітніми потребами, прогнозування можливих труднощів у процесі навчання та шляхів їх подолання, соціально-педагогічної взаємодії колективу навчального закладу.


Нормативно-правова база інклюзивної освіти 

 

Методичні рекомендації

 

Навчальні плани

 

Навчальні програми

 

Про видання навчальної літератури для дітей з особливими освітніми потребами

3 метою реалізації рішення колегії Міністерства освіти і науки України від 13.03.2017 року (протокол № 2/5-19) «Пpo схвалення Переліку навчальної літератури для дітей з особливими освітніми потребами, що видаватиметься за кошти державного бюджету 2017 року» затверджено Перелік навчальної літератури для дітей з особливими освітніми потребами, що видаватиметься за кошти державного бюджету 2017 року.  Детальніше за посиланням